انواع آسیب های سیم بکسل

گروه فنی فروشگاه اینترنتی بلک ابزار با بررسی تخصصی محصولات سعی در ارائه بهترین و بی نقص ترین محصول و خدمات، به مشتریان را دارد. به همین خاطر اقدام به بررسی فنی روی انواع مختلف سیم بکسل نموده تا آسیب های وارده بر آن ها را شناسایی کند و در صورت امکان این آسیب ها را برطرف نماید و مشتریان خود را از کیفیت محصولات مطلع نماید و تا حد امکان با کیفیت ترین سیم بکسل را در اختیار مشتری بگذارد.

با توجه به خطراتی که در هنگام اجرای پروژه ها و استفاده از تجهیزات از جمله سیم بکسل ممکن است رخ دهد و منجر به خساراتی جبران ناپذیر اعم از جانی یا مالی می‌گردد، گروه فنی بلک ابزار با بیش از 20 سال سابقه در زمینه واردات، صادرات و فروش تجهیزات صنعتی با بررسی های فنی خود توانسته است لیستی از انواع آسیب های وارد بر سیم بکسل که در ذیل آمده است را تهیه کند تا بتواند شما را در پیشگیری از این خسارات راهنمایی نماید. شما همچنین می‌توانید در انجام پروژه های خود با کارشناسان فنی ما تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

مهم ترین آسیب های وارده بر سیم بکسل عبارتند از:

  • ضعیف شدن ناگهانی طناب بکسل یا طناب سیم
  • خرابی مفتول بر روی سیم بکسل
  • پیچ خوردن و تغییر شکل طناب بکسل یا طناب فولادی
  • گرم شدن و داغ شدن بیش از حد سیم بکسلیا طناب فولادی
  • ایجاد خوردگی سیم بکسلیا طناب فولادی

چگونگی تشخیص معیوب بودن یا نبودن سیم بکسل

اگر  طول ۶ برابر قطر سیم بکسل بیشتر از ۱۳ رشته و یا در طول ۳۰  برابر قطر بیشتر از ۲۳ رشته شکستگی داشته باشد، سیم بکسل آسیب دیده است و حتما باید تعویض شود. برای این کار به میزان طناب بکسل در بالای قرقره نگاه کنید و این طول را چندین بار بررسی کنید. لازم به ذکر است که در مورد آسانسور با چندین رشته طناب کششی، فقط یکی از آنها را بررسی می کنند.

آسیب های وارده بر سیم بکسل | بلک ابزار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up