استانداردهای بین المللی زنجیر صنعتی

استاندارد زنجیر های صنعتی: زنجیرهای صنعتی براساس استانداردهای مشخص جهانی طراحی و ساخته می‌شوند که در ادامه این استانداردها را می‌بینید.

  • ANSI
  • DIN
  • ISO

ANSI: استانداردAmerican National Standards Institute  ANSI موسسه استاندارد ملی آمریکا ، یک سازمان خصوصی غیر انتفاعی است که نظارت بر توسعه استاندارد های محصولات ، خدمات ، سیستم ها و پرسنل در ایالات متحده را برعهده دارد.این سازمان همچنین استاندارد های ایالات متحده آمریکا را با استاندارد های بین المللی هماهنگ میکند تا محصولات آمریکائی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، این استاندارد اطمینان می دهند افرادی که دوربین دارند ، میتوانند فیلم هایی را که برای آن دوربین در سراسر جهان نیاز دارند ، پیدا کنند.

ANSI استاندارد های اعتبار داده شده توسط نمایندگان دیگر سازمان های استاندارد ، گروه های مصرف کننده ، شرکت ها و غیره را توسعه می دهد. این استاندارد ها اطمینان حاصل میکنند که ویژگی ها و عملکرد محصولات سازگار هستند ، و مردم میتوانند از تعریف و اصطلاحات مشابه استفاده کنند .

استاندارد زنجیر های صنعتی

DIN: استاندارد DIN مخفف کلمه Deutsches Institut für Normung  است که به معنای موسسه استاندارد آلمان میباشد و عضو سازمان ISO نیز هست. DIN  یک انجمن آلمانی ثبت شده است که مقر آن در برلین میباشد. در حال حاضر حدود 30 هزار استاندارد DIN وجود دارد که تقریبا همه زمینه های فناوری را پوشش می دهد. NADI در سال 1917 به عنوان Normenausschuß der deutschen Industrie (کمیته استاندارد های صنعت آلمانی تاسیس شد و در سال 1926  DNA نامگذاری گردید تا نشان دهد کمیته استاندارد سازی نه تنها در زمینه محصولات صنعتی بلکه درتمامی زمینه ها ، فعالیت دارد. در سال 1975 آن را به نام DIN تغییر نام دادند و توسط دولت آلمان به عنوان سازمان ملی استاندارد که منافع آلمان را در سطح بین المللی و اروپایی به عهده دارد ، شناخته شد.

استاندارد زنجیر های صنعتی

ISO: استاندارد ISO International Organization for Standardization سازمان بین المللی استاندارد سازی ، یک سازمان مستقل و غیر دولتی است که عضو سازمان های استاندارد 164 کشور دنیاست. ISO بزرگترین سازمان توسعه دهنده استانداردهای جهان است. که با تدوین استاندارد ها و معیار های مشترک سعی در همگام سازی نیاز ها و محصولات تمامی کشور ها دارد. بیش از 20.000 استاندارد در خصوص تمامی موارد تعریف شده است. این سازمان به توسعه تجارت جهانی به صورت عادلانه کمک مینماید. سه زبان در ISO  مورد استفاده قرار میگیرد  انگلیسی ، فرانسوی و روسی.

استاندارد زنجیر های صنعتی

تمامی زنجیر های موجود در فروشگاه اینترنتی بلک ابزار دارای استاندارد زنجیر های صنعتی می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی بلک ابزار

واردکننده عمده و فروشنده انواع ابزارآلات و تجهیزات صنعتی از جمله سیم بکسل در تمام سایز ها و برند ها (به طور مثال گوستاوولف آلمان)

انواع جرثقیل های دستی و برقی در تمامی تناژ ها و برند ها، انواع اتصالات،قطعات ماشین آلات سنگین و تمامی ابزارآلات کار

اعتبار ما رضایت شماست 

جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و یا سفارش آنلاین محصولات با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

09129535628 – پیام در واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up